Linna ehitamine

Ehitage ja arendage asulaid planeetide asustamiseks. Reisige Stargatesi kaudu, et jõuda uutesse arenduspiirkondadesse ja koguda teadmisi erinevatest hoonetest ja asustusstiilidest. Jumalad esindavad erinevaid arengustiile: mõned tahavad aeglasemat loodussõbralikku lähenemist, teised aga kiiret ja rasket tööstuslikku tootmist.
Suhted Jumalatega

Mängija saab jumalatega vestelda, et arutada teemasid ja saada ülesandeid. Igal neist on oma iseloom ja veidrused. Mõned jumalad asuvad maailmapuus, hiiglaslikus kosmosejaamas süvakosmoses, kust mängija ja nende elanikud planeetidele paigutatakse. Mõned on kadunud tumeda taeva ja sügava maa alla erinevatel planeetidel, magavad ja ootavad päästmist või hukule saamist. Mängija arendab suhteid jumalatega, mis talle kõige rohkem meeldivad, ja see muudab nende mänguviisi drastiliselt. Kõik jumalad ei saa üksteisega läbi, mis tähendab, et mängija peab oma suhteid tasakaalustama.

  • Armastuse, viljakuse ja harmoonia Jumal
    • Suurendab teenindushoonete mõju ja elanikkonna kasvu
          • Põllumajanduse, maa ja matuste Jumal
            • Suurendab toidu ja puidu tootmist
                  • Õnne, kaubanduse ja tormide Jumal
                    • Suurendab võimalusi soodsate tehingute sõlmimiseks
                          • Käsitöö-, rügamise- ja tule Jumal
                            • Suurendab metallide ja mis tahes keeruliste ressursside tootmist metalli abil
                                  • Elu, surma ja allilma Jumal
                                    • Suurendab oma elanike võimeid
                                          • Vägivalla, domineerimise ja ekspluateerimise jumal
                                            • Ohverdage elanikke massilise tarmuboonuse nimel
                                            • Jumal, kes on edukaim madala tarmuga elanikega. Nad võivad hakata küll üksteist tapma, kuid jumal annab selle eest suuri tarmuboonuseid

                                          • Aja, kaose ja pattude jumal
                                            • Annab mängu mitmekordse salvestamise võimaluse
                                            Tasakaal

                                            Mängus on palju võimalusi võita ja kaotada. Kui mängija oma asulaid arendab, peab ta tegelema planeetide looduskatastroofide jäänustega. Mängija ülesanne on avastada Sunderi allikaid. Ta saab oma asulaid kaitsta Stormwallidega, mis tarbivad Tarmi. Kui tasakaal on väljas, võib kogu asula hävida. Mängija peab olema strateegiline, ehitades Tormüürid osade kaupa, et lasta osa asulast vajadusel hävitada.
                                            Täielikult häälestatud dialoogid

                                            Kõik mängus olevad dialoogid on täielikult häälestatud, et saavutada maksimaalne keelekümblus. Erineva temperamendi, sõnamängu ja muinasjuttudega jumalad hoiavad mängijate tähelepanu köitva häälnäitlemisega.

                                            Ainulaadne heli genereerimine:

                                            Mängijad saavad oma elanukud laulukaare alla kokku kutsuda, et koos lauldes massiliselt Tarmu koguda. Erinevate häälerühmade suurus ja kombineerimine lisab täiendavaid eeliseid Tarmi genereerimise kõrval.

                                            *Inspireeritud Eesti Laulupeost – vaata seda siit.

                                            Worldling

                                            "Ehitage oma ainulaadselt õitsev maailm mahajäetud postapokalüptiliste planeetide vanade rasside jäänuste jaoks, kostitades jumalaid ja hallates ressursse, et püüda tasakaalustada loodusjõude, mille eesmärk on kogu elu hävitada."
                                            Worldling on mitme mängijaga ruudustikul põhinev linnaehituslik atmosfäärilugude mäng. See on inspireeritud Anno sarjast, Caesar III-st, Hadesest ja FTL-ist. Mäng avaldatakse varajase juurdepääsuna 2024. aasta jaanuaris ja täielikult 2024. aasta novembris. Konsooli versioonid tulevad PS-i, Xboxi, Switchi ja Steam Decki jaoks.
                                            Worldling on inspireeritud Eesti mütoloogiast, ühendades futuristliku kujutlusvõime iidse folklooriga.

                                            Mängu eesmärk on anda mängijatele emotsionaalse süžee ja ainulaadse atmosfääriga vahendid uuenduslikuks ja ainulaadseks mänguks.
                                            Rassid:
                                            KRATT  | FAIRLING  | VARI

                                            Ressursihaldus

                                            Tarm on teie elanike ja jumalate kollektiivne tahtejõud. See on kõige olulisem ressurss, kuna see hoiab teie asulaid kaitsvaid Stormwalle. On mitmeid muid ressursse, nagu kivi, puit, metall ja toit, mida mängija peaks koguma elanike ehitamiseks ja haldamiseks. Ressursside kogumiseks on palju viise, millest igaühel on oma eelised ja varjuküljed. Näiteks kivimite kiire kaevandamine suurendab Sunderit, võimsat tormi, mis pühib minema kõik oma teel. Ainulaadsete ressursside hulka kuuluvad iidne fauna ja taimestik, mis on leitud fossiilide või muude uinuvate vormidena, mida mängija saab teatud jumalate tahtel taastada.
                                            Põhilised ressursid:
                                            TARM | KIVI | METALL | PUIT | SÖÖK | LOODEKIVI | PLANEEDIPÕHISED
                                            Metagame

                                            Mängija uurib lugu, et avastada jumalate saladusi ja apokalüpsise põhjust. Näiteks kui mängija suurendab Sunderi jõudu oma asundustega planeedil, lahendamata piisavalt Sunderi põhjuseid, et tasakaalu hoida, kukub planeet kokku ja hävib pöördumatult (VÕI KAS IKKA ON NII?). Mängu salvestamise võimaldamiseks tutvustatakse mängijale Ajajumalat: nad peavad ühel planeedil sarkofaagi taastama, rajades sinna asula ja jumala ellu äratama. See võimaldab mängijal planeedi hävitamise tasu eest tagasi pöörata, proovida seda uuesti päästa. Ajajumal võimaldab mängijal ka oma mängu salvestada, ehk mängija ei pea enam toetuma automaatsele salvestamisele. mitte ei pea lootma ainult automaatsele salvestamisele.
                                            Kohanduv helikujundus

                                            Mängijale tõelise kaasahaarava atmosfäärikogemuse andmiseks kohandub mängu heli mänguviisiga. Stormwallist välja suumides kuuleb mängija hävitatud maailma kaost ja möllavaid äikesetorme. Stormwalli kuplisse tagasi suumides kuuleb mängija oma asula ümbritsevaid helisid. Konkreetsele asula piirkonnale suumimisel kostuvad ka neist tulenevad helid, näiteks tehase tööstusmehaanika helid või elanikest kubisevatest pubidest kostuvad rõõmuhõisked ja naer. Mängu heliriba kohandub ka sellega, kuidas ja mida mängija teeb.
                                            Käsitsi joonistatud 3D-graafika

                                            Unikaalne visuaalne stiil, mis õhutab mängijaid jagama oma loomingut sotsiaalmeedias. Mäng näeb välja lummav ja paneb mängijad huvi tundma, mida nad antud tööriistadega luua saaksid, muutes selle koheseks atraktsiooniks. Mitmikmängurežiimis annab visuaalne stiil mängijatele stiimuleid võistelda, kelle linn mitte ainult ei õitse, vaid ka selle, kelle linn näeb parem välja.